czwartek, 14 lipca 2016

Barbara Stawarz Content marketing po polsku Jak przyciągnąć klientów recenzja




Barbara Stawarz to osoba związana z branżą internetową od przeszło dekady. Prowadzi agencję content marketingową, pomaga innym opracowywać strategie konkurowania treściami w internecie. Stworzyła wiele publikacji związanych z marketingiem internetowym. Prowadzi zajęcia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, wykłada również w Szkole Głównej Handlowej i na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pasjonuje ją wpływ internetu na relacje międzyludzkie i masową komunikację. Pracowała dla dziennika Rzeczpospolita i dla Hubert Burda Media. Zajmowała się także rozwojem serwisów internetowych i działań sprzedażowych w rodzinnej firmie InnovaWeb. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim, jest też absolwentką Marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.

Książka ta została napisana przystępnym i zrozumiałym dla każdego odbiorcy językiem. Idealne zdają się być porównania autorki do pomieszczeń w domu, ponieważ dzięki temu czytelnik szybko pojmuje, co ma na myśli Barbara Stawarz. Doskonale odnajduje się w wykreowanym przez autorkę świecie, zagląda z prawdziwym zaciekawieniem do poszczególnych pomieszczeń, czyta uważnie i wyciąga wnioski na przyszłość. To publikacja, dzięki której naprawdę możemy zdobyć potrzebną nam wiedzę. Zrozumieć, na czym polega content marketing. Dowiemy się z niej, jak tworzyć oryginalne, wartościowe i przykuwające uwagę czytelnika teksty. Szybko zgodzimy się z zasadami,
jakimi należy się kierować, by stworzyć artykuł, który zapadnie w pamięć odbiorcy. Książka ta nie została napisana byle jak, jest przemyślana i dopracowana w najmniejszym nawet szczególe. Pomoże nam zrozumieć potrzeby innych, nauczy myślenia jak potencjalny klient, jak odbiorca, który szuka danego produktu lub któremu zależy na skorzystaniu z konkretnych usług. Jeżeli zależy nam na budowaniu strategii, budowaniu społeczności wokół naszej marki, to bezwzględnie powinniśmy zaopatrzyć się właśnie w tę książkę. To nie tylko poradnik dla osób związanych z branżą marketingową, dla właścicieli i pracowników firm, ale także dla blogerów, osób, którym zależy na zaistnieniu „w sieci”.

1 komentarz:

  1. Świetna publikacja, dzięki! :-) Zawód dziennikarza to ciężki kawałek chleba, na szczęście istnieją jeszcze prawdziwi dziennikarze, jak np. Rafał Jeleń.

    OdpowiedzUsuń