piątek, 19 czerwca 2015

Lipiec rekordowym miesiącem.

Chciałam Wam powiedzieć, że lipiec będzie rekordowym dla mnie miesiącem, jeżeli chodzi o patronaty medialne. Jeden patronat najprawdopodobniej stracę, ale nie jest to wina ani moja, ani wydawnictwa, ani tym bardziej autora, a raczej durnych przepisów, ale nie warto się tym, na co nie ma się wpływu, przejmować. Sierpień też zapowiada się pracowicie. 
W każdym razie chciałam podziękować wszystkim życzliwym duszyczkom, wydawnictwom i autorom w szczególności, bo to Wy obdarzacie mnie zaufaniem i walczycie o moje logo jak lwy i lwice Emotikon wink Ktoś niedawno powiedział mi, chcąc mnie obrazić, że jestem nadwrażliwa i zbyt emocjonalna, ale ja nie uważam tego mimo wszystko za wadę, bo lepiej być dobrym człowiekiem, mieć serce. Sądzę, że brak empatii i chłód emocjonalny jest dużo gorszą cechą. Dzięki temu jaka jestem, mam wokół tyle życzliwych osób. Rozgadałam się, a to wszystko przez szalenie emocjonującą powieść, jaką miałam okazję dzisiaj czytać.

Właśnie przed chwilą otrzymałam kolejny lipcowy patronat. 
Gdybym w takim tempie otrzymywała propozycje pracy, byłabym szczęśliwa. 

9 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad drogą patronacką, ale póki co nie idę tą ścieżką. Bardziej kusi mnie vlogowanie i założenie kanału - zostanie booktuberką. Bo patronat to tylko moje logo na książce, korzyści finansowych chyba z tego nie ma, a kamera, kanał, recenzje mówione, tagi itd to coś nowego, coś co m da urozmaicenie, będzie nowym wyzwaniem. Nie myślałaś o czymś takim Aniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie znam się na tym i to chyba nie moja droga...
      rozwijam się jednak, jak tylko się da, wszak niebawem moja własna powieść pojawi się na rynku wydawniczym :)))

      Usuń
    2. Wiem o książce, ja pisałam pod kątem blogowania. Wiesz ja też jestem zielona z filmowania, ale lubię się w życiu uczyć, to mnie najzwyczajniej kręci! Co z tego wyjdzie zobaczymy!

      Usuń
    3. Jeżeli kręci, to musisz spróbować. Trzymam mocno kciuki!

      Usuń
  2. Gratuluję z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i trzymam kciuki, by wszystkie patronaty się udały i nic nie wyskoczyło po drodze;) Przyznam szczerze, że gdy widzę twoje logo na okładce, to wiem, że to będzie dobra książka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, sprawiłaś mi tym komentarzem ogromną przyjemność. Ślicznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę :)
    Aha dzisiaj kupiłam książkę z Twoją polecanka.... Znowu... ;)

    OdpowiedzUsuń