poniedziałek, 30 lipca 2018

Śpiewamy z Fasolkami przeboje Taty i Mamy Ewa Chotomska Andrzej Grabowski Krzysztof Marzec




Ta publikacja to nie tylko wspaniały powrót do dzieciństwa nas, ludzi w wieku trzydziestu i czterdziestu lat, ale również niezwykła przygoda dla naszych dzieci. Możemy wspólnie z nimi słuchać piosenek, śledząc tekst w książce, ale też śpiewać z pamięci. Kto z nas nie zna "Witaminek"?
Albo tego:

"Każdy ma jakiegoś bzika, 
każdy jakieś hobby ma, 
a ja w domu mam chomika,  
kota, rybki oraz psa!"


I jeszcze tego:

"Żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć!"

W tej publikacji znajdziemy również przepis na sałatkę z rzepki, moja Zuzia, lat osiem, jest skłonna wypróbować ten przepis i spróbować tej sałatki.

Zachęcam do zapoznania się z książką, jest w niej mnóstwo pięknych, wesołych i kolorowych ilustracji, mądre i nietuzinkowe teksty i moja ukochana "Kropelka złotych marzeń".

Minęło już 35 lat, odkąd Fasolki zaistniały, ale nadal są żywe nie tylko w naszych wspomnieniach. Warto zarazić nasze dzieci miłością do nich, ponieważ brakuje w dzisiejszym świecie tekstów piosenek, które mogą nas czegoś nauczyć. Z całego serca polecam. I ja, i moja najmłodsza córeczka Zuzia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz