E-MARKETING Współczesne trendy
Ta obszerna publikacja pozwala czytelnikowi na zapoznanie się z doświadczeniami osób z branży interaktywnej. Ma on szansę zapoznać się z nowoczesnymi trendami stosowanymi w marketingu internetowym. Dowiedzieć się można z niej tego, że zmiany zachodzące w Internecie następują
w tempie ekspresowym i nie zawsze udaje nam się w pełni je zrozumieć i pojąć. Dobry pracownik marketingu podąża za trendami, uwielbia nowoczesne technologie. Wyróżnia go kreatywność, żywiołowość, jest on osobą z pomysłami, nie boi się nowych rozwiązań i nowoczesnych technologii. Autorzy tej książki przekonują czytelnika, że marketing internetowy to obecnie jedna
z najskuteczniejszych form promocji.
E-MARKETING powstał przy współpracy ponad trzydziestu osób, które na co dzień pracują w mediach internetowych, e-biznesie i w branży technologicznej, dlatego śmiało można powiedzieć, że publikacja ta została napisana przez osoby kompetentne, doświadczone i pełne profesjonalizmu. Całość podzielona została na kilka części, w których poruszono najbardziej istotne zagadnienia.
Obecnie marketer to osoba, która każdego dnia podejmuje nowe wyzwania, korzysta z nowoczesnych narzędzi i technologii, rozwija się i szuka inspiracji we wszystkich możliwych dziedzinach życia.
W pierwszym rozdziale została poruszona problematyka marki. Jego autor pokazuje nam, jak ważne są mocne strony danej marki, opowiada o markach, do których ludzie się już przekonali, analizuje czynniki, jakie mają wpływ na popularność, sympatię i szacunek do danej firmy czy produktu. W kolejnym rozdziale przybliżone zostało czytelnikowi pojęcie marketingu 3.0. W trzecim poznać można rynek internetowy w Polsce i na świecie. Znajdziemy tu odpowiedź na pytanie, kim są użytkownicy Internetu i jak z niego korzystają? Poruszona tu zostanie także tematyka portali społecznościowych i stron www, poczty online i wyszukiwarek internetowych. Rozdział czwarty przybliży nam pojęcie wpływu Internetu na gospodarkę, a w kolejnym dowiemy się całkiem sporo na temat social mediów. Właśnie w tym dziale zapoznać się możemy z pojęciem blogów.
„Blogi pozwalają na mniej formalną komunikację z otoczeniem, stanowiąc rozszerzenie obecności marki w sieci. Docierają do osób, które oczekują większej ilości informacji o produkcie lub z różnych powodów są bardziej zainteresowane działalnością firmy. Blog pozwala przedstawić świat marki z perspektywy wewnętrznej, co daje firmie szansę na prezentację bardziej złożonych argumentów komunikacyjnych.” [1]
Mnie najbardziej zainteresował rozdział dotyczący copywritingu i to na nim skupiłam się przede wszystkim.
Czytelne wykresy i dogłębna analiza poruszanych tu tematów to niebywałe atuty tej publikacji. Będę z niej korzystać jeszcze wielokrotnie, ponieważ zasób informacji jest ogromny. Warto czerpać wiedzę i korzystać z doświadczenia osób, które znają się na tym, czym się zajmują. Książka wydana została w solidnej, twardej oprawie. Polecam zdecydowanie.
[1] Praca zbiorowa "E-MARKETING" PWN 2016, s. 91
:D
OdpowiedzUsuńFajnie wyczerpany teamt.
OdpowiedzUsuń