czwartek, 1 października 2015

Konkursy, konkursy...

Zachęcam do głosowania na książki jesienne. Zazwyczaj biorę udział jako czytelnik, tym razem i moja powieść "Życie z drugiej ręki" uczestniczy w tej zabawie. Wszystkich, którzy czytali i którym się podobała moja książka, proszę o głos w kategorii obyczajówek, jak też o udostępnienie postu. Z góry dziękuję Emotikon smile 
Pierwszy etap kończy się 8 października. 


http://www.ksiazkanajesien.pl/





Kochani. Biorę udział w konkursie na Literacki blog roku. Z całego serca proszę czytelników mojej Pisaninki o głos, ponieważ to namacalny dowód na to, że moje pisanie ma dla Was znaczenie. W konkursie na Książkę na jesień nie mam zbyt wielkich szans, bo niewiele osób czytało "Życie z drugiej ręki", a namawiać tych, którzy nie czytali nie zamierzam, bo to nie byłoby w porządku. Proszę o oddanie głosu pod tym linkiem i z góry dziękuję za zaufanie, jakim mnie obdarzacie. Wszak robię to wszystko także dla Was:

http://www.literackiblogroku.pl/?content=vote&idb=3  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz