poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zapowiedź, pierwszy patronat mojego bloga :)))

Po raz pierwszy mój blog objął patronatem książkę. I to od razu tak ciekawą, świeżą, inną! Jutro pojawi się tutaj moja recenzja owej powieści, oczywiście wydawnictwo przeznaczy też egzemplarz powieści na konkurs dla czytelników mojego bloga.


Katarzyna Targosz
Wiosna po wiedeńsku
Wydanie I
     Wydawca JanKa
Seria JaneczKa
Stron: 192
Format: 146x205 mm
Oprawa: miękka
ISBN 978-83-62247-32-5
     cena 26,20
     opuszcza drukarnię 28.04.14




To powieść, która zapoczątkuje serię JaneczKa w wydawnictwie JanKa.
Jestem pewna, że przypadnie do gustu czytelnikom, ponieważ jest naprawdę dobrze napisana. O czym jest ta historia? Czy warto się nią zainteresować? Wywiad z autorką oraz fragment książki dostępne na http://www.jankawydawnictwo.pl/zapowiedzi.html#wiosna. 


6 komentarzy: