piątek, 19 lutego 2016

Kruchość jutra Ewa Bauer




"Kruchość jutra" czytałam wiele miesięcy temu, ale z uwagi na wieczny brak czasu odkładałam napisanie recenzji. Książka ta wywarła na mnie spore wrażenie, ponieważ dała mi do myślenia i wzruszyła mnie. Żal było mi głównej bohaterki, marzyłam o tym, by wszystko w jej życiu poukładało się, by była szczęśliwa...

Anna odeszła od męża po zapoznaniu się z pewną wiadomością. Postawiła wszystko na jedną kartę, zabrała dzieci i związała się z innym mężczyzną. Czy wybór ten okazał się dobrym pomysłem? Jak potoczą się losy kobiety?



Ewa Bauer w swojej twórczości stawia na emocje. Aspekt psychologiczny jej powieści jest zawsze niebywale istotny. Za każdym razem precyzyjnie i w sposób przemyślany pokazuje nam uczucia, refleksje, myśli swoich bohaterów. Ludzka dusza jest pełna tajemnic, które autorka odkrywa przed swoimi czytelnikami. Potrafi nas zainteresować i wzruszyć. Takie historie mogłabym czytać bezustannie!

Pisarka doskonale oddała współczesne dylematy, rozterki, jakie targają obecnie ludźmi. Żyjemy szybko, czerpiemy garściami, decyzje podejmujemy pod wpływem impulsu. Dla mnie była to wspaniała lektura, ponieważ zaintrygowała mnie, wciągnęła, nie mogłam jej odłożyć, dopóki nie skończyłam czytać, a i z rzeczywistością wykreowaną przez autorkę nie potrafiłam się rozstać, wciąż analizowałam i zastanawiałam się nad tą historią, nawet po tym, jak zapoznałam się już z całością.

Z wielką niecierpliwością czekam na kolejne powieści Ewy Bauer!!! Mam nadzieję, że nowa książka pojawi się jeszcze w tym roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz