poniedziałek, 17 czerwca 2013

"Wszystkiego najlepszego, Winnie." Korky Paul, Valerie Thomas

 Niecodzienne urodziny czarownicy.


To druga część serii o czarownicy Winnie. Urodziny obchodzi w piątek, trzynastego. Postanowiła zorganizować przyjęcie w ogrodzie. Czarny kot Wilbur uwielbia wszelkie imprezy, więc mruczy z zadowoleniem, gdy czarownica informuje go o swoich planach. Już w poniedziałek wysłała zaproszenia e-mailową pocztą. Wśród gości mieli się znaleźć ciocia  Alicja, wuj Olaf, trzy siostry naszej zwariowanej i barwnej postaci, kuzyn Albert i jej przyjaciele. We wtorek uszyła sobie oryginalną sukienkę, o swoim zwierzaku też nie zapomniała, dla niego przygotowała muszkę. Była z siebie bardzo zadowolona. W kolejnym dniu gotowała. W czwartek wysprzątała ogród, który wyglądał potwornie, ale od czego jest różdżka i zaklęcie, które moja Zuzia uwielbia? ABRAKADABRA! Krzyczy moja trzylatka, jak tylko słyszy o tym, że Winnie zaczyna czarować. Jak udało się przyjęcie? Czy goście bawili się znakomicie? A tort? Myślicie, że był smaczny, niecodzienny, przepyszny?

"Wszystkiego najlepszego, Winnie." to rewelacyjna książeczka dla młodszego czytelnika, moja trzylatka jest nią zachwycona, ale i sześciolatek z uwagą i zainteresowaniem słucha o przygodach i niesamowitych pomysłach czarownicy. Nawet dwunastoletnia Gosia znalazła tu coś dla siebie. Dzieci na pewno nie znudzą się tą lekturą, z chęcią obejrzą kolorowe ilustracje, zaciekawi ich zabawny tekst. Polecam jak najbardziej.

"Wszystkiego najlepszego, Winnie."  Korky Paul, Valerie Thomas, Wydawnictwo Papilon, 2013

4 komentarze:

  1. Mam już sporo książeczek dla dzieci, ale powyższa również wydaje się niezwykle interesująca, więc być może ponownie się skuszę na jakieś zakupy dla moich maluchów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie super książeczka, sama bym z chęcią przeczytała:) Moja chrześnica ma niedługo urodziny, więc mam już mnóstwo pozycji, jest w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń