wtorek, 28 kwietnia 2015

Dzień z książką. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych, tom trzeci" fragment trzeci

Dzień z książką.
Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych, tom trzeci"
Przypominam jeszcze na czym polega ten mój wtorkowy cykl:
Książka dnia.
Zasady, według których nagradzam egzemplarzem powieści w cyklu Książka dnia. Co wtorek do wygrania inna książka. 
1. Polub profil mojej Pisaninki na fejsie.
2. Namów do polubienia znajomych.
3. Udostępniaj posty z fragmentami książki.
4. Komentuj posty w sposób ciekawy.
5. Zajrzyj na blog: http://asymaka.blogspot.com/
Fragment trzeci.
"Odetchnęła z ulgą.
-Wie pan, że moja babcia i babunia też się urodziły 26 czerwca? To znaczy babcia tego dnia, a babunia dzień później, chociaż są bliźniaczkami, jak my z siostrą. A dlaczego nie było wiadomo, że siostra będzie miała bliźniaki?-spytała.-To jest możliwe? Ona przecież jest lekarzem, a szwagier... Ma teściów lekarzy. W ciąży opiekował się nią profesor...
-Bardzo panią przepraszam-przerwał wywody Julian.-Ale muszę zająć się pacjentkami, a pani... A pani mi przeszkadza.
Wyglądała na urażoną, ale kiwnęła głową, mając na twarzy trochę zdumienia przemieszanego ze szczyptą podejrzliwości.
-Ja tu przyjdę jutro rano. Do pana.-Wycelowała w niego palec.-Niech pan powie siostrze, że wszystko będzie dobrze.
A potem wymaszerowała z oddziału, pozostawiając po sobie delikatną woń wody toaletowej, chyba zagranicznej, a w myślach Juliana nadzieję, że dotrzyma słowa i naprawdę wróci."

3 komentarze:

  1. O książce nie słyszałam jeszcze, ale z zamieszczonego tutaj fragmentu wynika, że może być ciekawa, że może mi się spodobać :) Muszę zacząc śledzić te konkursy, bo może kiedyś będzie do wygrania jakaś książka, o której już od dawna marzę :) Generalnie to ja chyba lubię konkursy, chyba nawet bardzo :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu, "Stulecie Winnych" polecam z całego serca, to jedna z tych opowieści, które kradną serce czytelnika. Oczywiście polecam zacząć od pierwszej części, bo to trzytomowa saga rodzinna :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń