piątek, 8 listopada 2013

Wyniki czyli kto wygrywa Inspektora Kresa i zaginioną.

Nagrody ufundowała autorka, będą z autografami, wysłane bezpośrednio przez nią. Wybierała Agnieszka Turzyniecka, a zdecydowała się na nagrodzenie następujących osób:


Alicjamagdalena
 Stokrotka Aga 
Kornelia


Gratulujemy! Miłego czytania. Przy okazji zapraszam do kolejnego konkursu, tym razem z książkami Eweliny Kłody: http://asymaka.blogspot.com/2013/11/wywiad-z-ewelina-koda-i-konkurs-do.html.




I jeszcze jedna sprawa, mocno bulwersująca i emocjonująca. Naoglądałam się wczoraj i dzisiaj tyle na ten temat, że postanowiłam przypomnieć swoje zdanie: http://czasdzieci.pl/okiem-rodzica/id,32469ea.html?fb_action_ids=413697535386145&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.USSngeNcDUE.like&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! Agnieszka Turzyniecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie:) Boże, nigdy nic nie udało mi się wygrać, a tu proszę....piękna niespodzianka. Wielkie dzięki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. asymaka@o2.pl miałam za moment do Was pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranym :)
    a ja wczoraj kupiłam nową książkę Moniki Szwaji, o której wcześniej pani pisała, jest świetna, czytam się tak samo szybko i przyjemnie jak cała resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super, bardzo się cieszę, zaraz napiszę emaila :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęśliwcom :)

    OdpowiedzUsuń