niedziela, 24 lutego 2013

Miko i Mimiki razem


Jest to pięknie wydana, kolorowa książeczka dla dzieci. Opowiada o myszce Miko, jego mamie, jak też ukochanym przyjacielu Miko - Mimiki. Wybierają się na plażę. Mama cieszy się na myśl o cudownych wakacjach, ale Miko jest troszkę smutny i niepewny! Boi się o swojego malutkiego kompana, więc gdy mama proponuje wejście do wody, rezygnuje z tej propozycji. Wpada jednak na znakomity pomysł i dzięki temu wakacje naprawdę stają się wesołe, ciekawe i Miko już nie jest smutny, nie nudzi się i nie martwi! Ilustracje są bardzo barwne, a książeczka przypomina o letnich, słonecznych dniach, do których teraz tak bardzo tęsknimy!
Polecam zarówno ten tytuł, jak inne z tej samej serii o mądrej i rezolutnej myszce Miko.
Za mój egzemplarz wdzięczna jestem Wydawnictwu MD.

4 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej serii, ale jakoś tak na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z innym cykle o myszce : Tupcio Chrupio. Moja pociecha go uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam coś dzieciom kiedyś o tym Tupciu, faktycznie serie chyba są trochę podobne

      Usuń
  2. Moja córka uwielbia te ksiażeczki! Są super! U mnie na blogu tez jest recenzja tej serii:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie i moje dzieci to było nasze pierwsze spotkanie z tą serią, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń