środa, 6 marca 2013

Klub Kociaków Słodziaków. Nowa przyjaciółka Miodka

W serii o pięciu przyjaciółkach i ich kotkach poznajemy dziewczynki, najszczęśliwsze posiadaczki swoich milusińskich zwierzątek, które zakładają klub, aby spotykać się i opowiadać o swoich perypetiach.
W tym tytule mamy Miodka i Elę, mojej Groszek bardzo się owa książeczka podobała, chyba najbardziej ze wszystkich.
Ela uwielbia swojego kotka, niestety ma także kotkę Chmurkę,  która nie potrafi i nie chce zaakceptować nowego podopiecznego dziewczynki. Miodek ma bowiem zupełnie inny charakter niż jego starsza koleżanka, on lubi zabawę i psoty, ona ciszę i spokój, kłócą się i walczą ze sobą!
Przyjaciółki Eli starają się jej pomóc, ale to im się nie udaje. Czy znajdzie się sposób na to, by dwa kociaki wreszcie doszły do porozumienia?
Na to pytanie niestety musicie sami znaleźć odpowiedź, ja na pewno jej Wam nie udzielę...
Moja Groszek jest zachwycona całą tą serią, kocha zwierzęta całym sercem, a w tych tytułach odnajduje wszystko to, czego jej brakuje. Czuje się, jak jedna z nich, z tych pięciu dziewczynek, może czytać o kotkach, rozmawiać z koleżankami, ma wybujałą wyobraźnię, więc to dla niej nie problem, a w dodatku z każdej okładki spogląda na nią uroczy zwierzak! Zawsze mnie pyta, który bardziej mi się podoba, a to naprawdę trudne pytanie i nigdy nie wiem, jak na nie odpowiedzieć!
Ten tytuł jest dostępny w Bibliotece Publicznej w moim miasteczku, polecam i zapraszam! Warto przyjść i coś ciekawego wypożyczyć, mnóstwo nowości i miłe Panie zachęcają! KLIK> do strony biblioteki


2 komentarze:

  1. W mojej bibliotece szkolnej dziewczynki się wprost zaczytują książeczkami o kotkach i pieskach.
    Tylko, że my mamy serię Holly Webb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka wydawnictw wydaje książeczki o takiej tematyce, moja Groszek lubi je wszystkie

      Usuń