poniedziałek, 4 marca 2013

SZKOLNE PORZĄDKI Według przypowieści " O robotnikach w winnicy" Joanna Wilkońska

Ta książka to strzał w dziesiątkę! Moja Groszek przeczytała ją o powiedziała, że teraz nareszcie rozumie, o co chodzi w tej przypowieści o robotnikach, że to bardzo podobna historia, że powinno być takich tytułów więcej! Ile razy łapałam się na tym, że nie mogę czegoś związanego z religią mojej córce wytłumaczyć, takie książki są potrzebne i to naprawdę świetny pomysł!
Wszystko dzieje się w szkole, pani dyrektor ogłasza sprzątanie wokół szkolnego budynku.Teren wymaga uprzątnięcia, z uwagi na niedawny remont, wokół szkoły bowiem panuje po prostu okropny bałagan. Uczniowie sami postanowili pomóc w porządkach. Wszystkim zarządzała pani dyrektor, rozdzieliła dziewczynki na trzy grupy, uczniowie dostali miotły, łopaty, grabie, wiadra i worki na śmieci. Chłopcy z panem WF-istą pozbierali deski. Dalszego ciągu nie opowiem, o nie! Warto bowiem poznać książeczkę, zagłębić się w jej treści i samemu wyciągnąć wnioski, chciałam jedynie zwrócić na nią Waszą uwagę. Rysunki dodatkowo przyciągają wzrok dziecka, a opowieść napisana jest z sensem i mądrze, na końcu jest również przedstawiona "Przypowieść o robotnikach w winnicy". Myślę, ze taka forma nauki, wyjaśnienia zawiłych treści jest idealna! Ostatnie strony to kolorowanki, te ilustracje, które odzwierciedlają nam przypowieść właśnie. Polecam i dziękuję Wydawnictwu Wam za szansę poznania tej książeczki.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że "Przypowieść o robotnikach w winnicy" ma również kolorowanki. Moje dziecko jeszcze jest za małe na czytanie, ale malować lubi, więc muszę rozejrzeć się za tą interesującą bajeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze to dobra forma na promowanie wiary :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie spotkałam się z takimi książeczkami, ale chętnie je przeczytam. No i te kolorowanki. W sam raz dla mojej córci. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń