środa, 2 lipca 2014

niespodzianka

W zeszłym tygodniu wybrałam Panią Iwonę jako zwyciężczynię konkursu zorganizowanego przez Pisaninkę. Wczoraj, zajrzałam raz jeszcze na stronę, na której pod wywiadem Czytelnicy udzielali odpowiedzi na moje i Ani pytania. I doszłam do wniosku, że pozostałe wypowiedzi także zasługują na nagrodę. Wprawdzie nie mogę wszystkich obdzielić „Kochanką królewskiego rzeźbiarza”, ale pozostałe Panie – bo chyba tylko panie brały udział w konkursie – otrzymają ode mnie moją pierwszą powieść „Lucyfer. Moja historia”, którą wydałam w formie ebook'a w 2012 roku. Wiem, że nie wszyscy Czytelnicy lubią ebook'i, ja sama za nimi nie przepadam, bo nic nie zastąpi papierowej książki, ale póki co nie udało się opublikować przygód Lucyfera i spółki w tradycyjnej formie. Mimo tego mam szczerą nadzieję, że spędzą Panie miło czas na lekturze. Raz jeszcze dziękuję za udział w konkursie i liczę, że podzielicie się ze mną opiniami na temat powieści.
Pozdrawiam serdecznie
Victoria Gische
 
Bez problemu znajdziecie Victorię tutaj: https://www.facebook.com/victoria.gische.pisarka
Pozdrawiam i gratuluję wszystkim nagrodzonym.
 
 

3 komentarze:

  1. oooo jak miło :) dziękuję bardzo - chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miła niespodzianka. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziekuję za tak wielką niespodziankę. Przeczytam z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń