wtorek, 9 czerwca 2015

Dzień z książką. "Inna bajka" Kasia Bulicz-Kasprzak. Fragment piąty.

Dzień z książką. 
"Inna bajka" Kasia Bulicz-Kasprzak. 
Fragment piąty. 

"-Przepraszam, że zepsułam ci wieczór-powiedziałam do Rafała, chociaż wcale nie było mi przykro. Znów byliśmy tylko we dwoje i powrócił dobry nastrój z rana. 
Roześmiał się bardzo przyjaźnie.
-Wieczór się dopiero zaczął.
Odprowadził mnie do drzwi pokoju gościnnego, który zajmowałam, nazywanego błękitną sypialnią, ponieważ wszystko było w nim niebieskie-łóżko, kapa, szafa.
-Chyba już pora iść spać-zaordynował Rafał, holując mnie w stronę łóżka.
Mogłabym iść sama, gdybym nie wolała cieszyć się jego troskliwością.
-Możesz już wracać.
-Nie wiem, czy mam ochotę wracać.
-Wolisz zostać ze mną?
-Jesteś zabawna i ładna. Dlaczego miałbym z tobą nie zostać?
Oto trafnie postawione pytanie."



1 komentarz:

  1. Piękna bajka trwa. Miły klimat, przyjazna aura, romantyczna atmosfera sprzyja wyjątkowym chwilom. Rafał wykazuje tu ciepło i troskę w stosunku do kobiety.
    Błękitna barwa jest bardzo subtelna, to symbol spokoju, czułości, szczęścia. Podobnie jest z miłością - to delikatne uczucie, które trzeba pielęgnować.
    Fragment czyta się dobrze i przyjemnie. Bije z niego harmonia, spokój i lekkość. :)

    OdpowiedzUsuń