piątek, 26 czerwca 2015

Rekomendacja na Szeptach dzieciństwa.

Dzisiaj dotarły do mnie te właśnie książki. 



Przede wszystkim jestem szalenie dumna z tego, że moja rekomendacja znalazła się tuż obok rekomendacji Katarzyna Konstancja Targosz i Magdalena Kordel. Polecam "Szepty dzieciństwa" naprawdę serdecznie, nie tylko na okładce, która jest naprawdę przepiękna. Dopracowana w każdym szczególe, jakościowo rewelacyjna. Mam porównanie z poprzednimi książkami Szarej Godziny i uważam, że rozwijają się w każdym możliwym względzie. Anna Sakowicz, jeszcze raz gratuluję. 
Poza tym dostałam książkę Agnieszka Walczak-Chojecka, zobaczymy, czy to coś dla mnie... I jeszcze jedną o tak romantycznym tytule, że nie mogłam się jej oprzeć Emotikon wink 
Weekend zapowiada się zatem ciekawie :)

2 komentarze: