sobota, 6 czerwca 2015

Wywiad w TV Asta.

Zostałam zaproszona na rozmowę do TV Asta, lokalnej telewizji. Denerwowałam się strasznie, ale najważniejsze, że mimo wszystko się odważyłam i nie uciekłam, gdzie pieprz rośnie.

Pytano mnie głównie o blog, ale także o moją własną książkę, której premiera zbliża się wielkimi krokami. Właśnie poprawiam niedoskonałości, zamiast korzystać z długiego weekendu, dopracowuję szczegóły mojej debiutanckiej powieści.
Będzie nosiła tytuł "Życie z drugiej ręki". Wydawca planuje premierę na przełomie sierpnia i września tego roku. Dziękuję wszystkim życzliwym osobom za wsparcie i przepiękne maile, jak też komentarze. Będę Was informować na bieżąco, co i jak. Buziaki i miłego odpoczynku w gronie najbliższych i przyjaciół.



Całość można obejrzeć tutaj: http://www.tvasta.pl/informacje-i-kuriery/kurier-walecki/. W Kurierze wałeckim z 1 czerwca, dwunasta minuta. Wystarczy kliknąć na filmik po prawej stronie. 

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że serwis jest płatny. W każdym razie nie znalazłam nigdzie dostępnego filmiku. Chyba że źle szukałam. Niemniej serdecznie gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję! I czekam na Twój debiut literacki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) A twoja powieść bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i oczywiście czekam na książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, niestety, nie oglądnęłam - serwis jest płatny:( Tak czy owak - trzymam kciuki, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń