czwartek, 15 maja 2014

Wyniki czyli kto wygrywa "Wesele" Pauliny Ptasińskiej?

Autorka książki miała trudny orzech do zgryzienia, ale ponieważ ta odpowiedź na zadane przez nia pytanie ją urzekła:



"Idealne oświadczyny? Nie ważne, gdzie, nie ważne, kiedy. Może być w pięknej restauracji, może być na łące, w blasku świec, czy podczas ulewy, latem, czy zimą, z kwiatami, czy bez - najważniejsze, bym w oczach oświadczającego się widziała to "coś" - bezgraniczną miłość, wyczekiwanie, nadzieję.. Z oczu można wyczytać wszystko. idealne oświadczyny byłyby wtedy, gdybym patrząc w nie nie miałam żadnych wątpliwości - kocha mnie, będzie się o mnie troszczył. I w blasku tych pełnych nadziei oczu zobaczyłabym jedno - JESTEM SZCZĘŚLIWA....

Tak, to byłoby idealne!

pozdrawiam,

Ania"


wygrywa Ania!

Gratuluję i przypominam o trwających na blogu konkursach. 
 Anię proszę o adres do wysyłki na: asymaka@o2.pl

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzczyni! Pani Paulinie Ptasińskiej i bilogowi Pisaninka dziękuję za organizację konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam adres :) bardzo mi miło, że to moja odpowiedź została zauważona przez p. Paulinę! Serdecznie dziękuje i autorce książki, jak i bloga za możliwość tej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Piękna odpowiedź na konkursowe pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź rzeczywiście urzekająca, dlatego zasłużone zwyciestwo, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń