wtorek, 12 maja 2015

Dzień z książką. Agnieszka Krawczyk "Ogród księżycowy" Fragment drugi.

TEN fragment jest jakby o mnie Emotikon wink Ja też panicznie boję się tłumów i występowania przed ludźmi Emotikon wink 

Dzień z książką.
Agnieszka Krawczyk "Ogród księżycowy"
Fragment drugi. 

"-Myślałam, że od razu odmówisz! Oczywiście, że dałabyś radę! Moim zdaniem masz wielki dar przekazywania wiedzy.
Sabina była pełna wątpliwości. Obawiała się występować publicznie, a dreszczem strachu napawała ją myśl o kilku wpatrzonych w nią twarzach. Czy nie poplącze jej się język? Czy będzie w stanie jasno przekazać to, co ma do powiedzenia? Czy ktoś w ogóle będzie chciał jej słuchać i przyjedzie na takie lekcje? Z drugiej strony bardzo chciała pomóc przyjaciółce, która wpatrywała się w nią pełnym napięcia wzrokiem.
-Wątpię, czy będzie jakieś zainteresowanie...-powiedziała ostrożnie.
Mila aż klasnęła w dłonie.
-A więc zgadzasz się?
Sabina kiwnęła sztywno głową, wciąż obawiając się, czy dobrze robi.
-To będzie kolosalny sukces! Jeżeli się zgadzasz, to ja zaraz dam ogłoszenia o tych warsztatach, moglibyśmy je zorganizować pod koniec czerwca!
-Już w czerwcu?-Sabina się przeraziła. Zdała sobie sprawę, jak mało czasu ma na przygotowanie zajęć. 'Ale może nikt się nie zgłosi'-pocieszyła się w myślach, choć wszystko to bardzo ją niepokoiło."




4 komentarze:

  1. Sabina zadaje sobie mnóstwo pytań, czy da radę, czy podoła, czy zadanie jej nie przerośnie. W jej sercu kiełkuje niepewność, lekki strach i stres. Mimo wątpliwości postanawia wystąpić publicznie. Świadczy to o jej odwadze. Bohaterka na pewno sobie poradzi, przezwycięży strach i zdenerwowanie. Wykazuje się szlachetnością, jest wrażliwa na czyjś problem. To wspaniale, że Sabina jest gotowa pomóc przyjaciółce. Trzymam za nią kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciółka nie naciska na Sabinę,żeby wystąpiła publicznie, nie namawia, nie wywiera na niej presji. Pozwala jej samodzielnie podjąć decyzję, Liczy się z jej zdaniem. Kiedy Sabina się zgadza, mimo ogromnych wątpliwości, jej przyjaciółka jest szczęśliwa i postanawia ją wspierać. Mam nadzieję, że dobre słowa przyjaciółki sprawią, że Sabina uwierzy w swoje możliwości i obudzi się w niej duch walki W końcu: "DOPÓKI WALCZYSZ, JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam dawno byłem, na tym blogu i widzę, że trochę doszło nowych wpisów. Będę musiał nadrobić zaległości, ponieważ ostatnio mam mało czasu i trochę zaniedbałem czytanie swoich ulubionych blogów. Jednak obiecuję, że już niedługo to się zmieni i nadrobię wszystkie zaległości.

    OdpowiedzUsuń