poniedziałek, 18 maja 2015

Warszawskie Targi Książki 2015

To były naprawdę wyjątkowe Targi. 
Otrzymałam wzruszające, naprawdę przepiękne wpisy w książkach ulubionych pisarek. Odchodząc od stoisk niejednokrotnie miałam w oczach łzy. Poczułam się wspaniale, doceniana i chyba wyższa o kilka centymetrów Emotikon wink
Dodało mi to wszystko tyle pozytywnej energii, chęci do dalszej pracy i siły do walki o spełnianie marzeń. Dziękuję za wszystkie spotkania. Te planowane i te, które były dla mnie kompletnym zaskoczeniem. 
Czytelnikom bloga dziękuję za przemiłe słowa, ten blog jest naprawdę dla WAS i gdyby nie Wy... zresztą doskonale o tym wiecie Emotikon wink
Wydawcom dziękuję za sympatyczne spotkania. Pytaliście mnie, czy naprawdę mam zamiar ograniczyć blogowanie i współprace. Tak, naprawdę, ale kilka najmilszych współprac na pewno zostawię, więc nie musicie się martwić o to. Będzie dobrze.
Pisarkom za wiarę we mnie i naprawdę cudowne chwile, które z Wami spędziłam.
Wszystkim za to, że pytaliście o JEDNO: Kiedy ukaże się moja książka, o czym jest, itd... Czułam się zakłopotana, zażenowana, niepewna, bo to dla mnie zupełnie nowa sytuacja, ale Wasze zainteresowanie wiele dla mnie znaczy. Dziękuję Emotikon heart
Tylko jedno spotkanie mnie zasmuciło, ale podobnie było rok temu, więc nie wiem dlaczego spodziewałam się czegoś innego.



Przybyłam na miejsce.


Wyjątkowe chwile z Basią. 


 Cudowna rozmowa. I wspaniała osoba. Kasia Zyskowska-Ignaciak. 


Wreszcie poznałam Anetę, z którą wcześniej znałam się wyłącznie wirtualnie. Dziękuję. 


Spotkanie z Karoliną Wilczyńską. 





Szczera i naturalna, wśród pisarek to jednak rzadkość. 
Basia Sęk. 



Jodełki lubią się z Grzybkami, stwierdziła pani Joanna Jodełka. 


Pochodzimy z jednego miasteczka. Dumna jestem! 
Z Mariuszem Cieślikiem. 


Anna Kasiuk, kolejna pisarka, z którą wspaniale mi się rozmawia. 



To są CZYTELNICZKI! Totalnie mnie zatkało, tyle komplementów!!! Justyna i Marta zarażają energią i optymizmem. Dziękuję. 


Z Krysią Mirek także uwielbiam rozmawiać, to niesamowita osoba. Skromna i serdeczna. 


Bardzo ważne dla mnie spotkanie. Książka Pani Anny Janko naprawdę mnie poruszyła.


Przekazuję Autorce książki na konkursy, Wasze egzemplarze będą z autografami! 


Nareszcie poznałam Panią od Nalewki i Kota Emotikon wink 
Kasia była prywatnie, ale znalazła dla mnie czas. Z Kasią Bulicz-Kasprzak. 


Co za energia i to wsparcie. Mogłabym godzinami rozmawiać z Liliana Fabisińska. Dziękuję. 


Ostatnie targowe spotkanie z autorką niebywale poruszających powieści. Dziękuję. — z: Katarzyna Michalik-Jaworska.


2 komentarze:

  1. Wow! Normalnie troszeczkę Ci zazdroszczę :) Ale tak pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nazbierałaś autografów :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń